Styra upp mina egna ex.

Lite mail konversation sorterad i stigande ordning.


Ok i'll send you a sample during the week, but this sample is only so you know how the
sizes would look like. the model should stil be like you made it.

BR
JK

------------------

Yes, pls send some samples.
The address is as below;

------------------

Hi xx,

is there any adress i can send you a prototype to? or should we stick
with I supply you with measurments? i think its better if i send you
some prototypes, what do you say?

BR
JK

-------------------

Dear JK,

Will you pls send your comments asap;so we Can start the second samples imm.
Re. polo with entire name 'kerkinni' :  the subcontractor is ver very busy
thats why we couldnt made that option for your reference.
If you mail us the corrections we may make that opt,on also very soon.

Awaiting your kind comments asap.

Thank you.

Best Regards
xxx

har gjort några exemplar hos skräddaren här på stan som jag tänkte skicka till tillverkaren för en "second sample". Vet inte riktigt hur man gör då man skickar kläder med posten, måste knalla in på ICA och kolla, för det är där jag tar emot post, Kan man göra så att man knögglar in kläderna i ett större kuvert och skicka må tro? ehh lika bra att fråga de imorgon.

c ya till next time folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Det är många som drömmer om att bli egen företagare, om att skapa ett eget varumärke. Själv har man varit där och tagit paus från både det ena och det andra. Nu är det dags att kicka igång jakten på ett eget, modeinriktat klädmärke. Du kommer i den här bloggen kunna följa mitt dagliga arbete, från scratch till färdig produkt. Jag kommer skriva om precis allt som sker och berör arbetet.

Klicka här för att läsa vad operation eget klädmärke går ut på.

Kort om mig... Jag jobbar i dagsläget på ett av europas största IT-företag som designer/utvecklare men brinner för mode och allt runt omkring.

Bloggen kommer att uppdateras dagligen så håll utkik! =)

En sak till, glöm inte att lägga till bloggen bland dina favoriter, Klicka här!

RSS 2.0