Back on track!

oooooooooooo så har man landat! har en hel del att berätta men vart inte vart jag ska börja o vart jag ska sluta, men jag ska försöka hålla mig "on topic" och fatta mig kort. Jag hade höga förväntningar när jag landa, och förväntade mig ett besök på en fabrik, men istället visade det sig vara en kontor jag kom till. Antagligen så är det en agentur jag har kommit i kontakt med och inte någon tillverkare. Det var både på ont och gott, för tjejen jag träffade och hennes man som är textilingenjör sa att spelar ingen roll vilken typ av kläder du till tillverka så kommer vi hitta den rätta tillverkaren för att göra dig nöjd. =)

De beklaga sig...

...För att mina kläder inte var färdiga när jag träffa de, men det är inte hela världen. Jag ville mest ha ett ansikte till namnet och bygga ett bra samarbete med dessa för att i framtiden ha en bra relation med de. Vidare sa de att kläderna kommer förmodligen att bli klara i slutet av nästa vecka detta pga ett riktigt högt tryck på fabrikerna tack vara sommartider.

Men jag måste säga att jag djupt ångra en sak som jag kom på i efterhand och det va att jag inte tog några bilder på deras "vackra" kontor :p men men...

Nu kommer det inte bli så mycke förens jag får kläderna möjligtvis att jag skissar lite på en websida för att presentera kläderna. Så håll utkik för ni måste tycka till om designen på websidan.

PS: Vet att jag varit riktigt usel på att uppdatera bloggen, men ni får ha överseende det är ju soligt ute och det borde man få dispans för =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Det är många som drömmer om att bli egen företagare, om att skapa ett eget varumärke. Själv har man varit där och tagit paus från både det ena och det andra. Nu är det dags att kicka igång jakten på ett eget, modeinriktat klädmärke. Du kommer i den här bloggen kunna följa mitt dagliga arbete, från scratch till färdig produkt. Jag kommer skriva om precis allt som sker och berör arbetet.

Klicka här för att läsa vad operation eget klädmärke går ut på.

Kort om mig... Jag jobbar i dagsläget på ett av europas största IT-företag som designer/utvecklare men brinner för mode och allt runt omkring.

Bloggen kommer att uppdateras dagligen så håll utkik! =)

En sak till, glöm inte att lägga till bloggen bland dina favoriter, Klicka här!

RSS 2.0