Första exemplaret har landat...

...fast på bild. Fick idag ett mail från tillverkaren där hon maila mig bilder på pike tröjan samt shortsen som de tillverkat. Jag kan säga att jag absolut inte var nöjd med de, loggan ser billig ut plus att de inte tog någon bild på baksidan av kragen. Men men det är ju ett första utkast, nu har jag lite att finslipa på när jag får hem kläderna. 

Däremot tror jag att passformen kan funka, pike tröjan ser figursydd ut, så det va ju lite positivt.

Nedan ser ni bilderna jag fick från tillverkaren, imorgon komemr jag att svara upp henne och framföra det jag inte va nöjd med men vill inte påpeka för mycke då jag inte har fått hem kläderna, men tänkte lite lätt påpeka ett och annat som man ser direkt på bild, som exempelvis loggan, tycker den ser riktigt "cheesy" ut, plus att vi kom överens om att göra 2 varianter en med JK och ett där det stod Kerkinni, men nu har hon bara mailat mig bilder på JK tröjan. Anywayzzzz känner att jag babblar på för mycke, här är bilderna! :D

     

Aaaa vad tycker ni?? inte så imponerande direkt eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Det är många som drömmer om att bli egen företagare, om att skapa ett eget varumärke. Själv har man varit där och tagit paus från både det ena och det andra. Nu är det dags att kicka igång jakten på ett eget, modeinriktat klädmärke. Du kommer i den här bloggen kunna följa mitt dagliga arbete, från scratch till färdig produkt. Jag kommer skriva om precis allt som sker och berör arbetet.

Klicka här för att läsa vad operation eget klädmärke går ut på.

Kort om mig... Jag jobbar i dagsläget på ett av europas största IT-företag som designer/utvecklare men brinner för mode och allt runt omkring.

Bloggen kommer att uppdateras dagligen så håll utkik! =)

En sak till, glöm inte att lägga till bloggen bland dina favoriter, Klicka här!

RSS 2.0