Både positivt & negativt

Då ska vi se... Fick svar från den turkiska tillverkaren och hon var väldigt positiv och villig att jobba ihop, vilket är väldigt väldigt positivt. Tillverkaren i Kina kom jag inte ens fram till, här studsade mailet tillbaka, men surfade in på deras site och där har de en hel del tel. nummer till sitt kontor. Ska nog försöka slå de en signal senare under veckan. Den tredje har jag inte fått något svar ifrån än. Tänkte däremot posta min mailväxling som jag hade med tillverkaren i turkiet.
(obs mailen är i stigande ordning)

--------------------------------------
Hi,

and thanks for getting back to me, you seem to have a busy scheadule =)
that sounds great if you could send me images of clothes you produce.
Right now I don't know how many pieces I'll be buying, it all
depends on how many contracts I'll get with different clothing companies, and
how good of fashion clothes we'll produce together. I'm stil at the first stage, and
want to move forward.

A side note =)
I just started to setup a fashion blogg that will follow up the work
from 0 to a product, you can check it out at: kerkinni.blogg.se

Hope to hear from you soon.

BR
JK

--------------------------------------

Hi again,
First of let me tell you that we are able to make below mentioned idea. Just we have to talk how it has to be;how many pcs you canm buy etc.
I will go to goteborg tommorow evening and i will stay only 1 night. Friday morning i will go to xxx to xxx. And from there i will go back to Copenhagen;bcs my flight to Istanbul is from CPH.
Maybe we can start to send you some pictures in the beginning to show you what type of clothes we are producing.

--------------------------------------

Hi xxx,

I wont be able to make it to Göteborg tomorrow, i will be at work and i
live in sthlm, which is 4hours away from göteborg, for how long are you
staying in göteborg? otherwise i would be glad to come down to turkey.
But do you think you can help me out with below mentioned?

BR
JK

--------------------------------------

Hi,
Shall we do like this;i am in
Denmark right now and i will go to
Goteborg. Tommorow night i will be in goteborg Shall we meet and talk
about below?
My mobile nr: xxxxxxxx
I will stay in xxxx hotel-goteborg.
Waiting your kind reply.
Best regards
xxx
--------------------------------------

Nu har man lite bilder att se fram emot från tillverkaren. Hooopppasss de är bra, så jag slipper jaga en massa andra tillverkare vilket jag ändå kommer att göra, men då kan man göra det utan press och stress =)


Kommentarer
Postat av: emma

blir lite klurigt nu då. ska du skriva på engelska eller ska han från turkiet sitta med ett lexikon?;) bara en liten tanke hehe

2008-05-20 @ 20:24:30
URL: http://angelwithoutwings.blogg.se
Postat av: J.kerkinni

Hon från turkiet får väl sitta med ett lexikon för här kommer inget att ändras :P eller jo kanske, om jag e tvungen o smöra för henne :)

2008-05-20 @ 21:29:26
URL: http://kerkinni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Det är många som drömmer om att bli egen företagare, om att skapa ett eget varumärke. Själv har man varit där och tagit paus från både det ena och det andra. Nu är det dags att kicka igång jakten på ett eget, modeinriktat klädmärke. Du kommer i den här bloggen kunna följa mitt dagliga arbete, från scratch till färdig produkt. Jag kommer skriva om precis allt som sker och berör arbetet.

Klicka här för att läsa vad operation eget klädmärke går ut på.

Kort om mig... Jag jobbar i dagsläget på ett av europas största IT-företag som designer/utvecklare men brinner för mode och allt runt omkring.

Bloggen kommer att uppdateras dagligen så håll utkik! =)

En sak till, glöm inte att lägga till bloggen bland dina favoriter, Klicka här!

RSS 2.0