Kontakt med tillverkare

Idag tog jag kontakt med några tillverkare som jag googlade fram igår. Jag kontaktade 2st i Kina och en i turkiet.

nedan följer mailet jag drog iväg till tillverkarna.


image60


Medans jag inväntar svar från dessa så håller jag på och tittar till loggorna lite, jag är starkt för nr3, men har lite beslutsångest, vet inte om jag ska köra på den eller om jag ska skaka fram någon ny, problemet är att fantasin sviker lite just nu.

Efter att ha googlat på tillverkare så inser jag att det finns fuuuuuuullllttt med sådana, det är bara att välja och vraka känns det som, men det gäller att vara försiktig, tidigare erfarenhet så gäller det att bygga en viss relation med tillverkaren, kanske besöka denna. Men vi får se vad de här svarar och utgår därifrån.

Take care for now =)

and remember...

"Failure is not an option" ;)

Kommentarer
Postat av: J.Kerkinni

Tja,

Beroende på upplösning så kunde inte vissa läsa mailet, så jag postar bilden på följande vis istället, hoppas den är mer läsbar nu =)

2008-05-19 @ 23:05:37
URL: http://kerkinni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Det är många som drömmer om att bli egen företagare, om att skapa ett eget varumärke. Själv har man varit där och tagit paus från både det ena och det andra. Nu är det dags att kicka igång jakten på ett eget, modeinriktat klädmärke. Du kommer i den här bloggen kunna följa mitt dagliga arbete, från scratch till färdig produkt. Jag kommer skriva om precis allt som sker och berör arbetet.

Klicka här för att läsa vad operation eget klädmärke går ut på.

Kort om mig... Jag jobbar i dagsläget på ett av europas största IT-företag som designer/utvecklare men brinner för mode och allt runt omkring.

Bloggen kommer att uppdateras dagligen så håll utkik! =)

En sak till, glöm inte att lägga till bloggen bland dina favoriter, Klicka här!

RSS 2.0