Mindmapping/Brainstorming
Då är det dags at tänka till lite. För att få det här att fungera med enbart en laptop och e-mailadress så krävs mer än bara 1h tänkande. Namnet på klädmärket vilket också är namnet på bloggen är inget mindre än J.Kerkinni eller enbart Kerkinni.
Vad står Kerkinni för? jo det är vårat släktnamn och har mer än en hundraårig historia, inte bara det, personligen tycker jag det låter lite små flashigt också, så varför inte göra det till varumärke =)
Nedan har jag kladdat ner allt jag kom att tänka på då jag placerade varumärket J.Kerkinni i centrum. Tycker ni att jag har glömt något? Skulle uppskatta om ni kladdade ner det som kommentar =)

jag ser inte jacka o skor!!
glomde att skriva,,sa jaaaa nu e du pa g,,bara att kampa pa gubben,,kommer att gora succe,,speciellt i usa tror mig,!!!!
Du borde tänka på din idealkund lite mer. Vem är han och hon som ska använda dina kläder. Inte bara 16 år och uppåt. Vad lever den här personen för livsstil, var umgås han/hon? I vilka sammanhang ska man använda kläderna? vardags, festfin? Det är viktigt att ha målgruppen någorlunda specificerad i huvudet så du verkligen fångar just DEM, med omnejd av andra runt omkring också såklart.:) Men tänk på vilka just dem är, och vilka de vill vara! lycka till! jag ska följa din process! Själv har jag precis börjat "det riktiga" jobbet efter min utbildning, så är numera produktionsledare på reklambyrå. Alltid intressant med företag/klädmärken som startat från grunden! Best of luck!