Tävlingen inaktiveras

Måste säga tyvääääärrrrr....

Det verkar som att någon försöker skada bloggen redan vid det här skedet. Eller så är det mitt fel att komma upp med en sådan tävling. Någon skickar ut mail från tävlingsfunktionen till personer den ej är vän med. Jag kanske har fått 654654321 oväntande mail till min låda.  I och med det missbrukas tävlingen och den måste tyvär tas bort. Möjligtvis kan den komma att komma up igen om jag lyckas säkra den på något sätt.

Jag ber hemskt mycket om ursäkt till er som blivit kontaktade av någon ni inte känner.

Hoppas man kan fortsätta sitt arbete nu utan att behöva tänka på en massa småsaker runt omkring. Jag kör ia  f på som vanligt =)

Take care for now!

PS: Pris kommer att lottas ut till någon av de seriöst tävlande ifall inte tävlingen kommer upp igeninnan tävlingsdatumets slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Det är många som drömmer om att bli egen företagare, om att skapa ett eget varumärke. Själv har man varit där och tagit paus från både det ena och det andra. Nu är det dags att kicka igång jakten på ett eget, modeinriktat klädmärke. Du kommer i den här bloggen kunna följa mitt dagliga arbete, från scratch till färdig produkt. Jag kommer skriva om precis allt som sker och berör arbetet.

Klicka här för att läsa vad operation eget klädmärke går ut på.

Kort om mig... Jag jobbar i dagsläget på ett av europas största IT-företag som designer/utvecklare men brinner för mode och allt runt omkring.

Bloggen kommer att uppdateras dagligen så håll utkik! =)

En sak till, glöm inte att lägga till bloggen bland dina favoriter, Klicka här!

RSS 2.0